Корисні посилання

На тест з російської не прийшла третина учасників

3 червня відбулося зовнішнє незалежне оцінювання з російської мови. Для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні з російської мови було допущено 2 191 особу.
За оперативною інформацією, наданою Українським центром оцінювання якості освіти, у зовнішньому незалежному оцінюванні з російської мови взяло участь 67,5 %.
Не прийшли на тестування – 32,4 %, не були допущені до участі в тестуванні через відсутність необхідних для допуску документів – 0,1 %.
Наступного тижня відбудуться тестування з іспанської, англійської, німецької, французької мов, а також з біології.

Для дистанційної підготовки до тестування абітурієнти можуть використовувати сервіс ЗНО-онлайн, що містить найбільшу базу тестових завдань, а також коментарі фахівців до правильних відповідей до завдань тестів з різних предметів.

Абітурієнти склали тест ЗНО з російської мови



У п'ятницю 3 червня проведенням зовнішнього незалежного оцінювання з російської мови розпочалась друга хвиля основної сесії тестування. До участі у зовнішньому оцінюванні з російської мови було допущено 2 191 особу.
Максимальна кількість балів, яку можна набрати правильно виконавши всі завдання тесту - 88 балів.
З метою інформування учасників зовнішнього незалежного оцінювання у понеділок 6 червня будуть опубліковані правильні відповіді на завдання тесту. Див. розділ Відповіді на тести ЗНО.
Обробка сертифікаційних робіт учасників зовнішнього незалежного оцінювання, встановлення порогу «склав/не склав» та визначення результатів ЗНО з російської мови відбудеться не пізніше 18 червня 2016 року. Учасники ЗНО, які не подолають визначений експертами пороговий бал, вважатимуться такими, хто тест не склав.
Результати тих учасників, хто подолає пороговий бал, будуть визначатись за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів. Відповідно, рейтингова оцінка за шкалою 100–200 балів буде відображати місце результату учасника серед результатів інших учасників тестування.
Про конкретну дату оголошення результатів зовнішнього оцінювання буде повідомлено додатково.
Учасники тестування, які не змогли взяти участь в зовнішньому оцінюванні через об'єктивні причини, можуть подати до регіонального центру оцінювання якості освіти заяву про участь у додатковій сесії. Додаткова сесія ЗНО з російської мови відбудеться 22 червня.

    Кабінет Міністрів України затвердив Ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності. Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти» розміщено на Урядовому порталі.  Цією постановою встановлено вимоги щодо впровадження освітньої діяльності у сферах вищої освіти, професійно-технічної,загальної середньої, дошкільної освіти. Ці вимоги стосуються кожного місця провадження освітньої діяльності.  Під час ліцензування освітньої діяльності встановлюється спроможність закладу освіти у відповідній сфері провадити освітню діяльність відповідно до встановлених вимог. Зокрема, у сфері вищої освіти – на певному рівні вищої освіти за певною спеціальністю; у сфері професійно-технічної освіти – за певною професією, спеціальністю або класами класифікаційних угруповань (під час ліцензування професійно-технічного (курсового) навчання на виробництві); у сфері загальної середньої освіти – за певним освітнім рівнем; у сфері дошкільної освіти – за певним видом дошкільної освіти.  Документом також визначається перелік документів, що підтверджують відповідність закладу освіти вимогам щодо провадження освітньої діяльності, кадрові вимоги, технологічні вимоги, організаційні вимоги. Наше суспільство, роблячи крок до цивілізації інформаційних технологій, усе гостріше відчуває потребу в людях, які матимуть фундаментальні знання в різних галузях життєдіяльності й умітимуть адаптувати їх до постійно змінюваних умов своєї життєдіяльності, будуть активно розбудовувати суспільну інфраструктуру з використанням найсучасніших технологій, тобто будуть компетентними людьми.
    Особливої уваги педагогів потребують обдаровані діти, які демонструють небуденні творчі здібності та мають значний природний потенціал.
    Реалізація потенціалу обдарованих учнів є актуальним завданням сучасної освіти, яке визначає основні напрямки щодо роботи з такою категорією школярів. Головна мета цієї діяльності – впровадження ефективних методичних засобів та технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення обдарованих дітей.
    Проблема творчого розвитку особистості в сучасному світі стоїть гостро. Для сучасної стратегії розвитку національної школи характерним є зростання уваги до особистості школяра, максимального розкриття його обдарування, інтелектуального розвитку, що забезпечує пріоритетність розвитку творчих рис. За останні роки інтерес до проблеми творчості значно зріс, а в умовах закладів нового типу він є особливо актуальним. В Концепції Миколаївської гімназії №4 одним із пунктів зазначено, що "педагогічні працівники гімназії зобов`язані розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів".
     Метою сучасного уроку стало вже не нагромадження знань, а пошукова діяльність, спрямована на формування умінь та навичок щодо орієнтації в інформаційному просторі. Тому нового звучання набуває не стільки констатація проблеми, скільки доцільність та шляхи її розв`язання: проблемне навчання знову актуальне. Ще Конфуцій говорив: «Жити – значить мати проблеми, вирішувати їх, значить рости інтелектуально». Вирішення проблем – це рух, незмінний супутник розвитку.
      Саме тому мені хотілося б поділитися з вами тими надбаннями, які я з моїми учнями напрацювали за останні три роки, тому що третій рік я працюю над проблемною темою: "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури засобами проблемного навчання". І це дало мені змогу побачити наскільки талановиті мої учні, зрозуміти, наскільки велике їхнє бажання розвивати свої здібності, наскільки безмежні їхні можливості.

Немає коментарів:

Дописати коментар